15 december 2009

Den mest erotiska kroppsdelen

Alla kroppsdelar är vackra på sitt sätt, men vissa tilltalar en mer än andra. Vilken som är finast är upp till betraktaren. Jag har gjort mitt val och utsett den mest erotiska delen på kroppen.

Där benen sitter ihop med kroppen, mellan höftbenet och magmuskulaturen, bildas ett veck när kroppen är rak. Två linjer som leder från midjan ner mot könet. Dessa två linjer (som jag inte vet om dom har ett namn) tycker jag är väldigt attraktiva. Det är en vacker form, som framhäver kroppens egna muskulösa form utan att man behöver vara särskilt vältränad.

Jag har svårt att tänka mig något sexigare än en kvinna som man finner attraktiv som sträcker på sig så att kläderna åker upp lite grann och blottar midjan och dessa linjer som subtilt leder vidare ner mot härligheten...

Intressant? Andra bloggar om: , , , ,

Inga kommentarer: