13 april 2008

Helvetes jävla glassplitter överallt!

Fan ta dig! Just det, du, som söp dig full igår och tyckte att det var en skitkul idé att drämma flaskan i marken. Jag hoppas att du har en bakfylla som inte är utav denna värld idag!

Jag kan meddela att glassplittret från din flaska effektivt skar rakt in i mitt nya bakdäck och orsakade punktering samt ett stort jack i däcket som säkerligen kommer orsaka fler beskymmer framöver. Ett fantastiskt effektivt sätt att förstöra min dag på!

Nä, jag står fast vid mina åsikter. Öl på glasflaska är bara av ondo och kan gott förpassas till historien!

förvillande likt Malmö...

Intressant? Andra bloggar om: , , , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Agree.
Ett jävla meck är vad det är att ta sig fram på lördagmorgon med hunden på solpromenad. Jag får kika frenetiskt i backen för att vara säker på att min lille "bubbe" inte ska behöva åka taxi till djursjukhuset med glas splitter i trampdynan.

Det roliga i det?
Ja, det låter ju lite när den dräms i backen. Men låter det så jävla roligt att man har lust att skada andra människor, barn & djur? Nä, skulle inte tro det.

Take care!