28 april 2007

Jag är ingen man enligt Dressmann...

Appropå Enligt Min Humla, som skriver bra om Aftonbladet och deras kritik mot H&M m.fl. eftersom dom har mage att sälja kläder till småväxta kvinnor, så kom jag att tänka på Dressmann. Jag gillar Dressmann. Dom har snygga kläder till bra priser. Det är bara ett problem. Jag är för liten. Framförallt är min midja för smal. För alla deras byxor finns endast i storlekar som är för stora för mig. Bälte är min räddning, men jag önskar att jag kunde hitta ett par byxor som sitter bra av sig själva. Intressant nog så har dom desto större storlekar, upp till XXXL (yikes!). Men för smala killar är det alltså stopp. Alla minns väl deras slogan "direkt till alla män". Jag är tydligen ingen man enligt dom...

Intressant? Andra bloggar om: , , , , , ,

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för knuffen. Biggles läste jag massor om i mina yngre år. ;)